niedziela, 12 października 2014

Od Verme CD Amaduei

Odwróciłem się. Ten marny sztamak myśli , że uleczy basiora po dwóch użądleniach?!
- A co jeżeli nie chcę abyś mnie uleczył?!- Zacząłem zbliżać się do tego smrodasa co jakiś czas powarkując.- Co jeżeli mi moja teraźniejsza postać odpowiada?! Nie pomyślałeś o tym?!
Basior lekko się cofnął. Przecież ten Amaduei nie ma szans z większym i bardziej doświadczonym basiorem.
- P-przepraszam. Nie pomyślałem.
Powoli zacząłem się uspokajać. Lekko się cofnąłem i westchnąłem.
- Co do imienia...przez  długi czas nie wiedziałem jak mam na imię. A kiedy je sobie przypomniałem.. poczułem obrzydzenie do niego. Postanowiłem , że na pamiątkę mojej przemiany nazwę się tak jak i choroba , która mnie zmieniła. Te robale.. to Pożoga. Choroba słoneczka. Tak myślę...

<Ama?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz