czwartek, 30 października 2014

Od Choco CD Verme

-Jest... piękna... - Wyszeptałam i podeszłam bliżej basiora - Ty to się znasz!
-Eee tam... - Odpowiedział i spuścił wzrok.
Weszłam do środka. Znajdował się tam takowy stworek:

-Hej, słodziaku - Powiedziałam do malutkiego gryfa - Chyba nie będzie Ci przeszkadzało, że tu zamieszkam, co?
Maluch wdrapał mi się na plecy. Wyszłam razem z nim do Verme.
-Mamy lokatora - Zaśmiałam się - Przychodzi Ci na myśl jakieś fajne imię?
-Ty wymyśl mu imię, to będzie twój towarzysz... Prawda?
-Hm... - Towarzysz...  Nie pomyślałam o tym w ten sposób. - Może... Cookie?
-Mi pasuje - Odrzekł Verme i się uśmiechnął. Tak, uśmiechnął! Już nie był w moich o czach takim burakiem jakim go widziałam na początku.


< Vermeee? Kluuski się gotuują! xDDD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz