sobota, 22 listopada 2014

Od Folli CD Radioactive

Biegłam za Radio zostawiając za sobą nie tylko Cato ale także wszystkie moje troski.  Przy nim czułam , że nie muszę Cię niczym martwić. Razem biegliśmy w stronę Pól Saturna śmiejąc się i wygłupiając. Nic więcej nie istniało.. tylko my.. no i Szczur uczepiony mojego ucha aby nie spaść. Kiedy w końcu byliśmy na miejscu zahamowałam tak ostro, że mój zwierzak puścił się ucha i wypadł do przodu z donośnym piskiem. Śmiejąc się , powoli podeszłam do biedaka , złapałam go za ogon i rzuciłam sobie go na grzbiet.
-Hm..-Rozmyślał Radio- Miałaś mi powiedzieć co mnie ominęło.
-To tak.. Nie jestem już następczynią tronu , Cato zabrał mnie do innego wymiaru , Morte ma córkę a Ifus dorosła.
Radio znieruchomiał oniemiały. Najwidoczniej tyle informacji na raz to dla niego za dużo. W końcu ocknął się i wymamrotał :
-C-co? Powtórz tylko może wolniej.

<Radio?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz