niedziela, 22 lutego 2015

Od Fiammy CD Cato

-Może mi na tej jednostce zależy,co?-Syknęłam.
-Zależy?-Zarechotał złowieszczo.-Nikomu na mnie nie zależy.
-Folli zależało..
-ZALEŻAŁO!-Krzyknął na cały las,wiedziałam,że trafiłam w słaby punkt.-Nie wspominaj mi o niej..nigdy..więcej.
Jedyną odpowiedzią z mojej strony było potulne kiwnięcie głową,nigdy tego nie zrobiłam,zawsze się stawiałam.Cato wpływał na mnie..dziwnie.Nawet przed rodzicami się nie kłaniałam ale gdy on coś mówił..wręcz chciałam to zrobić.Z tego co wiem nie posiadał on żadnych umiejętności hipnozy ale może o czymś nie wiem?
-A,więc...-Kontynuował.-Zostaw mnie losowi,wtedy na pewno już nigdy nie sprawię problemów.
-Nie pozwolę ci umrzeć.-Szepnęłam jedynie i wbiłam wzrok w ślepia basiora.

<Cato?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz