niedziela, 22 lutego 2015

Od Fiammy CD Cato

-Dlaczego?-Szepnęłam.
Gdy tylko się oddalił ruszyłam za nim i byłam świadkiem tej krwawej masakry,lecz mu nie przeszkadzałam.Dlaczego?Nie mam najmniejszego pojęcia.Jak zahipnotyzowana przyglądałam się jak Cato próbuje się zabić i podeszłam dopiero wtedy kiedy się uspokoił.Wilk spojrzał na mnie z nienawiścią.
-Dlaczego aż tak bardzo ci na mnie zależy?
-A dlaczego tobie nie zależy na życiu?
Wilk jedynie warknął i jedną łapą spróbował mnie powalić.Odskoczyłam jedynie a kiedy usłyszałam po raz tysięczny jego jęk podeszłam bliżej i szturchnęłam go w pierś nosem.
-Nie jestem..nikomu..potrzebny.-Powarkiwał w połowie przytomny.-Zostaw mnie..
Jego oddech na chwilę się zatrzymał a wraz z nim moje serce.Nagle kaszlnął a potem zaczął się dławić.Kiedy spróbowałam go dotknąć odepchnął mnie.
-Zostaw!-Wrzasnął.

<Cato?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz