niedziela, 18 stycznia 2015

Od Cato - Cd Mellody

Spojrzałem załamany na swoje łapy... Zazwyczaj białe futro, dzisiejszej nocy było praktycznie szkarłatne od krwi... Dlaczego w każdą pełnię, kiedy zaklęcie nie działa, ktoś musi mi się napatoczyć? Co ja takiego zrobiłem? I jeszcze wszystko mi nie wychodzi...
Spojrzałem na waderę... I co ja mam teraz z nią zrobić?
Skacze sobie wilk z urwiska, w nadziei, ze skończy swój marny żywot, a tu nie dość, że się nie udaje to jeszcze w drodze do jaskini się na waderę natkniesz...
- Nie wnikaj, czemu jestem cały poraniony... - westchnąłem. - Ehh... Wiesz, tu jest Wataha Śnieżnego Puchu, jestem tu betą i może chciałabyś dołączyć? Wilki nie są tu takie złe i w ogóle... - jak ja nienawidzę jak nie działa zaklęcie...
<Mellody?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz